2010. augusztus 8., vasárnap

8 hónapos

Elmúltam 8 hónapos!!!!! 71 cm hosszú vagyok és 9 kilót nyomok már. A szüleim szerint jönnek az újabb fogacskáim. Kaptam is egy borostyán nyakláncot, hogy anyuék szavaival éljek; ne ezen múljon a dolog! Állítólag lázas is voltam 2 napig. Nem tudtam mi van velem, csak nyűgös voltam és iszonyú melegem volt, hogy aludni se tudtam... jó volt anyuhoz és apuhoz buji-buji!!!! Na de most elmúlt, és új fogaim mégsincsenek. De persze szólok neked időben ha jelentkeznek!
Megtanultam tárgyak után brékelni... vagyis kúszni és mászni egyben... ez olyan mix! Na és magamtól felülök, ha éppen akarok.. kicsit tolatok és HOPP!
Szekrényt nyitogatok és anyu újságjait is imádom átlapozni... jöhet divat, pletyka, minden! Az íze ugyan nem finom!
ÉS HÚSEVŐ LETTEM! Csirke, chiken, poulet... OLLÁLÁ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése