2010. július 20., kedd

Ha végre itt a nyár...


Rengeteg beszámolnivalóm van az utolsó bejegyzésem óta. Volt jaj- úgy- élvezem- én- a- strandot, horgászatok és családi kiruccanások.

Kezdem az elején. Egyik 7végén megint Tatán voltunk, de most a Derítő tavon horgásztunk és piknikeltünk a szüleimmel, na meg Krisztivel és Jocival. Nagggyon meleg volt, de imádtam a stégen hancúrozni. Főleg azt élveztem, hogy rengeteget foglalkoztak velem. Igazi mindenútLoláhozvezet!!!
Láttam apa milyen profin halazik (horgászik) és remélem engem is nemsokára megtanít. Ha látnátok mennyi cucca van...huhúúú :)





Ajj, az a kenyérhéj de fincsi volt!


Krisztivel & Jocival




Kirándultunk a városban is.

1 megjegyzés:

  1. Milyen nagylany mar Lola! :) Annyira cukuk a szoke tincsei! Tovabbi szep nyarat! :)

    VálaszTörlés