2010. július 6., kedd

Növök növögetek


Majd egy hete voltam 7 hónapos! Már ennyi ideje boldogítom a szüleimet. Képzeljétek, kibújt az első két fogacskám... egyszerre! Nem viselem nagyon rosszul, inkább csak éjszaka ébredek egy picit többet, de ez is változó. Imádom használni a kis tüskéseket... tépek és harapok vele... anyu néha rám is szól. Nemértemmiért!!!!?????
Kerti partik alkalmával már kapok kenyér héjat is rágcsálni, vagy baba kekszet.... ja, és egyszer csirke csonton cupákoltam, mert más nem volt az étterembe éppen elérhető. Határozottan jó volt!
Egyébként nem vagyok válogatós. Amiket eszem: banán, alma, meggy, barack és a zöldségek: krumpli, édesburgonya, z.borsó, paradicsom, répa, paszternák, cékla, tök és sütőtök. Kíváncsian várom a többi ízt is. A cékla a kedvencem, mert pirosra festi a számat, mintha rúzsoznám, éééééés ha tüsszentek, anyu csupa piros pötty lesz...hihi :))))

Tudok forgolódni mindkét irányba és oda- vissza. Tudok már kúszni.... csak valahogy hátrafelé haladok :P
Tudok négykézláb állni és hintázni előre- hátra. Lábujjhegyen állni, ha megtámasztanak. Na meg rázni a fejemet is jó dolog! Szeretnék ha megtámasztva ülnék,de én önálló vagyok és nem kell a támasz... ülök és kész!


Ebben a hónapban is kirándultunk például Tatára, ahol éppen egy fesztivál volt... kaptam a bohóctól egy lufikutyát, de egyáltalán nem hasonlít Bernire! Rájöttem, hogy a bohóc ijesztő egy valaki, de én nem sírtam... elvettem a kutyát és mentünk is tovább!
Ezen a hétvégén pedig Velencén voltunk! Sétáltunk és felvettük a nyaraló feelinget, ahogy apuék mondták. Sok fürdőrucis embert láttam, némelyik elég ijesztő látvány, de sok aranyos ember is megcsodált. Az étteremben, amíg a szüleim ettek és nézték a Német- Argentín meccset, én szórakoztattam a többi vendéget: pantomimeztem az üvegfalon és megnevettettem a hátul ülőket. Néha kiabáltam, de mint kiderült nem akkor amikor gól volt! Sorry, de van ilyen, nem tudok ennyi mindenre figyelni :)










Találkozás a hörcsöggel ... úgy meggyúrnám a kis incifincit!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése