2010. június 4., péntek

Alvás, Ölelés és Rock 'n Roll

Január 24-én 2 hónapos lettem... ez már kemény kor, kezdem érteni a világot! Például tudom, hogy milyen klassz dolog aludni. Jó fej vagyok, mert végig alszom az éjszakákat, ritkán beiktatva egy evést... és megengedtem, hogy átköltöztessenek a saját ágyamba és a saját szobámba is. Egy szóval kitették a szűrömet... de ma már értem, hogy ez mindenkinek jobb így! Viszont a reggeli összebújásokhoz R-A-G-A-S-Z-K-O-D-O-M!!!!!!

Azt hiszem láthatóan felszedtem pár kilót... és erről a méreteim is árulkodnak:
Hossz: 56 cm
Súly: 5ooo g

A pancsizást is nagyon élvezem... apu ezt mesterien műveli. Mennyei wellnesssssss (anyutól masszázst kapok és utána ellazító fürdőt aputól) Kell ennél több?!







Az alvás a lételemem... bárhol, bármikor és bárhogy




Hááát, a világ innen is tetszik! Ezért megéri gyakorolni.










1 megjegyzés: