2010. június 4., péntek

Az első karácsonyom













Éppen 1 hónapos lettem szenteste, azaz 24-én, ami azt jelenti, hogy kezdtem belerázódni a pocakon kívüli életembe. Már nem voltam álomkóros, és egyre ügyesebben szopiztam a kezdeti nehézségek után, ami annyit tett, hogy kicsikét jobban érdekelt a szundi mint a hami (képes voltam 6 órákat egyhuzamban aludni kajcsi nélkül... anyukám nagy rémületére)! Na de a KARÁCSONY... egy fantasztikus dolog, mégha nem is értem teljesen ezt a dolgot. Délután letettek aludni, azzal, hogy mire felébredek nagyon csodás dolgok fognak történni. Valóban volt egy fényes, színes fa a nappalinkban, alatta sok szép ajándékkal, aminek a fele engem illetett (na ez így tényleg csodaszámba megy) :) Gyanítom ez az a fa volt, amelyiket pár nappal azelőtt kiválasztottam abban a giga hidgben... de álltólag ezt Jézuska díszíti és hozza be a szobába... na mindegy, én hiszek a szüleimnek! Volt vacsora a nagy családdal (persze én abból a dőzsből kimaradtam) meg éneklés és a várva várt ajándékbontás!!! Juhúúúú
Kaptam szép ruhákat, FP játszószőnyeget, amit azóta is imádok, Lola meséket könyvben és dvd-n. És a legjobb, hogy állítólag miden évben újra lesz Karácsony!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése