2010. június 22., kedd

Ötödik hónap



















Áprilisban töltöttem az ötödiket. Nem, nem évet, hanem hónapot!!!! A mérleg 7700 grammot mutatott, amíg a centi 66-ot. Sokminden történt, többek között például a kóstolás, ahogy anya nevezi. Kifigyeltem ugyanis, hogy a nagyok mindig valami mást tesznek a pofijukba... egyszer megelégetem és elkértem anyutól azt a finom gömböcskét... alma-vagy-mi!!! Na az nagyon fincsi volt. Nem mintha a tejcit unnám, vagy ilyesmi, de hol van itt a változatosság?! Szóval kezdtük az almával:




Húsvétoztunk! Meglocsoltak, jött a nyuszi, ment a nyuszi. Kora reggel friss vizet kaptam a buksimra, hogy el ne hervadjak és szép nagyra cseperedjek! Ha ettől leszek nagy, hát jöhet minden évben! Hozott a nyuszi sok szép ajándékot.... de a kedvencem azóta is Hápi, Hápi HÁPI!



Az ünnep alatt kirándultunk Szentendrére a szüleimmel, Mamival és Dodóval. Tudtátok hogy ott van Lola cukrászda???


2 megjegyzés:

  1. Olyan Cuki ez a kislany! Az elso kep a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük a dícsérő szavakat! Valóban egy cukiság! Látnád élőben :)

    VálaszTörlés