2010. június 8., kedd

Babakacaj és bébiháj



Három hónapos lettem februárban. Minden oké.... a bébihurkák szaporodnak!!! A mérlegelésen 62 cm és 6260 gramm voltam. Állítólag nagyon kiegyensúlyozott baba vagyok, sokat mosolygok és még kacagok is. Amikor azt mondják nekem: BaaaaaB, vagy brekegnek mint a béka, én majd bepisilek, úgy kacagok.

A fejemet kitartóan emelem, bár hason lenni nem csípek... de ehhez a mutatványhoz tényleg muszáj.

Sokat jövünk- megyünk. Anyu elvisz engem minden pénteken a Tipegő-Topogó foglalkozásra, ahol egyenlőre csak ő tipeg meg topog, én meg az öléből figyelek mindent. Kijelenthetem, hogy én vagyok a legfiatalabb "tipegő" és erről papírom is van.
Utaztunk már nagyiékhoz is Tiszakarádra. Imádok ott lenni, mert a tenyerükön hordoznak mint egy kis hercegnőt!







Ettől mindig elolvadnak a szüleim, igazi Jolly Joker ;)



Pancsoló kislány.... jaj, úgy élvezem én




Upsz.... kerekecske-gombocska



2 megjegyzés:

  1. Szia Norci! De jó, hogy Neked is van új blogod, követlek is ;)
    Gratulálok Lola babához! Olyan gyönyörűséges!
    Köszi a kommentet a blogomon, örülök, hogy írtál.
    Vigyázzatok magatokra! Pussz!

    VálaszTörlés
  2. :) Szaisztok lányok :) Annyira édes Lola!!!

    VálaszTörlés